Veel gestelde vragen

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?


Stuur het artikel inclusief de factuur binnen 14 dagen retour. Hiervoor kun je gebruik maken van de bijgeleverde sticker. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Wil je een ander artikel of een andere maat ontvangen? Plaats dan een nieuwe bestelling via onze webshop.

Heb ik mijn bestelling morgen in huis als ik in Nederland woon?
Bestellingen die geplaatst worden van maandag tot en met vrijdag voor 16:00 uur heb je meestal de volgende dag in huis. Let op! Wij kunnen dit niet garanderen omdat wij afhankelijk zijn van PostNL. Om teleurstellingen te voorkomen hanteren wij levering binnen 48 uur. Bestellingen die geplaatst worden vrijdag na 16:00 en in het weekend worden dinsdag afgeleverd.

Woon je in België?
Hier hanteren wij 2 a 3 werkdagen om teleurstellingen te voorkomen. 

Mijn bestelling is nog niet geleverd wat moet ik doen?
Controleer eerst of je het adres goed ingevuld hebt. Wordt jouw bestelling als brievenbuspost verstuurd? Wacht dan altijd nog even een dag af. Het kan zijn dat er vertraging is bij PostNL. Is je bestelling na 3 werkdagen nog niet binnen? Neem dan contact op met onze klantenservice info@bibofashion.nl of bel ons op 085-4018324.

Ik wil een artikel bestellen maar de maat is niet meer leverbaar?
Je kunt het beste onze site in de gaten houden. Wij krijgen elke 3 weken nieuwe leveringen van Addicted, ES collection, PUMP en Tof Paris. Meestal krijgen we alles binnen, maar het gebeurt ook wel eens dat een artikel bij onze leverancier niet meer leverbaar is.

Let op! Sale artikelen gaan uit ons assortiment dus komen niet weer binnen.

Ik heb een artikel bij Addicted of ES collection gezien maar deze staat niet op jullie site. Kunnen jullie deze bestellen?
Ja, wij kunnen alles bestellen wat op hun website staat, mits de artikelen bij hun op voorraad zijn. Let op! Sale artikelen kunnen wij niet nabestellen.

Wil je een artikel bestellen? Stuur dan een email naar info@bibofashion.nl. Vermeld duidelijk de artikelcode, kleur en maat, je naam en adresgegevens. Zodra je bestelling binnen is, wordt er contact met je opgenomen en ontvang je een digitale factuur. Zodra de betaling bij ons binnen is, wordt je bestelling verstuurd.